CHARAKTERYSTYKA
Praktyczny warsztat nauki posługiwania się aplikacjami służącymi do gamifikacji. Jego celem jest zapoznanie z różnymi multimedialnymi narzędziami, które pozwalają na wprowadzenie rywalizacji i gry w rzeczywistości wirtualnej. Taka forma działań na lekcji jest atrakcyjna dla uczniów, sprzyja procesom zapamiętywania treści, umożliwia natychmiastowy dostęp do wyników. Doskonale sprawdza się, jako forma powtórzenia wiadomości, czy testowania wiedzy.
Jest to część większego cyklu szkoleniowego pod wspólnym tytułem „Multimedialny narzędziownik katechety”. Cykl ten obejmuje praktyczną naukę pracy z platformami, aplikacjami i programami, dzieki którym jest o wiele łatwiej tworzyć spersonalizowane zadania dla uczniów, porządkować odkryte materiały multimedialne, prezentować i zachęcać uczniów do aktywności, tworzyć sondaże i badać stan wiedzy na dany temat czy przykuwać uwagę uczniów poprzez krótkie filmiki, tworzyć gotowe bazy pomocy multimedialnych do lekcji.