E-KURS "PORZĄDEK NA LEKCJI. STRATEGIA"
ORGANIZACJA E-KURSU
E-kurs to szkolenie polegające na tym, że uczestnik ma dostęp do materiałów szkoleniowych na platformie Moodle. Może zapoznawać się z nimi w dowolnie wybranym czasie. Materiały te to najczęściej filmy video, slajdy oraz pliki tekstowe (word lub pdf). Do testu sprawdzającego opanowanie materiału można podchodzić w dogodnym dla siebie momencie. Można to robić wielokrotnie.
PROGRAM E-KURSU
W programie e-kursu jest 5 filmów video, z którymi trzeba się zapoznać.
- Od czego zacząć rozwiązywanie problemu trudnych zachowań uczniowskich? Omówiona jest tu kwestia celów reakcji na trudne zachowania uczniów – w perspektywie doraźnej jak i długofalowej. [Wykład na video – 1 godz.]
- Jaką przyjąć strategię? Omówione są tu różne strategie reagowania na trudne zachowania uczniów m.in. strategia miękka i strategia twarda. Analiza tych dwu nieadekwatnych strategii jest podstawą do poszukiwania trzeciej strategii, która wychodzi poza alternatywę miękkości i twardości. [Wykład na video – 1 godz.]
- Jak nauczać zasad? Elementem właściwej reakcji na trudne zachowania uczniów jest nauczanie zasad. Są tu omówione m.in. kwestie treści zasad, sposób ich wprowadzenia w klasie, reagowania na ich łamanie. [Wykład na video – 1 godz.]
- Jak budować więź? Elementem właściwej reakcji na trudne zachowania uczniów jest budowanie z nimi więzi. Są tu omówione m.in. kwestie niewłaściwego i właściwego rozumienia więzi, sposoby jej budowania. [Wykład na video – 1 godz.]
- Jak pracować nad sobą? Właściwe reagowanie na trudne zachowania uczniów mogą utrudniać nauczycielowi różnego rodzaju bariery wewnętrzne. Przepracowanie tych barier jest warunkiem coraz większego wpływu na zachowania uczniów. [Wykład na video – 1 godz.]
- Jak rozwiązywać problem trudnych zachowań uczniowskich? Wszystkie kwestie omówione podczas szkolenia tworzą system, są ze sobą logicznie powiązane. W tym bloku cała tematyka jest podsumowana i przedstawiona całościowo. [Zbiorcza prezentacja i e-book w formacie PDF]
MATERIAŁY SZKOLENIOWE
- 5 filmów video z wykładami
- Prezentacja obejmująca całość omówionych tematów (format PDF)
- E-book o objętości prawie 50 stron, podsumowujący omówiona tematykę (format PDF)
KONTAKT Z PROWADZĄCYM
Uczestnicy będą mogli skorzystać z konsultacji z prowadzącym (drogą mailową).
ANKIETA INFORMACJI ZWROTNEJ
Po zakończeniu szkolenia prosimy uczestników o udzielenie nam informacji zwrotnej przez wypełnienie anonimowej ankiety.
CZAS POTRZEBNY DO ZAPOZNANIA SIĘ Z MATERIAŁAMI
8 godzin dydaktycznych
WARUNKI UZYSKANIA ZAŚWIADCZENIA
80% prawidłowych odpowiedzi na test sprawdzający zapoznanie się z treściami szkolenia.
ZAŚWIADCZENIA
Zaświadczenia firmuje Centrum Doskonalenia Nauczycieli NATAN, które posiada akredytację Lubelskiego Kuratora Oświaty i jest wpisane pod numerem 46 do ewidencji niepublicznych placówek doskonalenia nauczycieli prowadzonej przez Samorząd Województwa Lubelskiego.
Zaświadczenia są wysyłane uczestnikom e-kursu drogą e-mail w formacie pdf – są w nich podane bloki tematyczne oraz ilość godzin dydaktycznych potrzebnych do opanowania materiału.
Po pozytywnym ukończeniu testu prosimy o przesłanie takiej informacji na adres: biuro@natan.pl Przyśpieszy to przygotowanie i wysyłkę zaświadczenia.
FAKTURY VAT
Istnieje możliwość wystawienia indywidualnej faktury VAT lub faktury VAT z odroczonym terminem płatności dla szkół i innych instytucji opłacających udział swoich pracowników w szkoleniach.